Üniversiteye Kayıt

1-) ÜNİVERSİTEMİZE YENİ KAYIT YAPACAK OLAN ÖĞRENCİLERİMİZİN İZLEMESİ GEREKEN YOL

*YÖK tarafından Üniversitemize yerleştirilen öğrenciler, yine YÖK tarafından belirlenen tarihler arasında e-devlet üzerinden veya şahsen Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına gelerek kayıt yapabilirler. İlk kayıt yapan öğrenciler ders kayıtları Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapılmaktadır. 

2-) ÖĞRENCİLER DERS KAYDINI NASIL YAPABİLİR? DERS KAYDI YAPTIKTAN SONRA DEĞİŞİKLİĞE GİDEBİLİR Mİ? NE ZAMANDAN SONRA HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK YAPAMAZ?

*Öğrenciler her yarıyılın başında, akademik takvimde belirtilen süre içerisinde akademik danışmanın olumlu görüşünü de alarak internet üzerinden ders seçimlerini yaparlar. Öğrenciler, ders kayıtlarını danışmanlarına onaylattıktan sonra ders kayıtları kesinleşmiş olur. Öğrenciler tekrarlamak zorunda oldukları dersler hariç, yarıyılın ders ekle-sil haftası içinde ve akademik danışmanın olumlu görüşünü almak şartıyla kaydoldukları dersleri değiştirebilir veya bırakabilirler (Haklı ve geçerli nedenler ile süresi içinde ders kaydını yaptıramayan öğrencilerin ders alma işlemlerini ekle-sil haftasında başvurmaları halinde ilgili birim yönetim kurulu karara bağlar). Öğrencinin ekle-sil haftası sonrasında ders kayıt formunda yer alan ya da almayan derslere itiraz hakkı bulunmaz. Öğrenciler süresi içinde ve usulüne uygun olarak kaydolmadıkları derslere devam edemez ve bu derslerin sınavlarına giremezler. Kaydolmadığı dersin sınavına giren öğrencinin sınav notu iptal edilir.

 

 

Size daha iyi hizmet sunabilmek için web sitesinde bazı çerezler kullanmaktadır. Kişisel verilerin işlenmesine yönelik Aydınlatma Metni'ne ulaşabilirsiniz.